|  |  | 

Press Release Urdu

‫شینجن کے کیانہائی نے ادارہ جاتی رکاوٹوں کو توڑ کر وسیع تر دنیا کے لیے اپنی قانونی خدمات کا آغاز کر دیا

شینجن، چین، ستمبر 15, 2022 /ژنہوا-ایشیانیٹ/- گزشتہ ستمبر میں چینی حکومت نے کیانہائی شینجن- ہانگ کانگ ماڈرن سروس انڈسٹری کوآپریشن زون (“کیانہائی منصوبہ”) کی اصلاحات کو جامع طور پر گہرا اور افتتاح کرنے کے منصوبے کی نقاب کشائی کی۔ منصوبے کے مطابق کیانہائی کوآپریشن زون کا کل رقبہ 14.92 مربع کلومیٹر سے بڑھ کر 120.56 مربع کلومیٹر تک پھیلنے والا ہے تاکہ قانونی محاذ سمیت اعلی سطح کے کھلے پن کا مرکز تعمیر کیا جاسکے۔

حال ہی میں ہانگ کانگ اور مکاؤ کے 21 وکلاء میں سے تین نے  شینجن میں وکالت کا لائسنس دیا گیا تھا، وہ کیانہائی آئے تھے۔ یہ چین کی قانونی خدمات میں ایک ادارہ جاتی اختراع اور اس علاقے میں رکاوٹوں کو دور کرنے کی کیانہائی کی نئی کوشش کی نمائندگی کرتا ہے۔

کیانہائی بیلٹ اینڈ روڈ لیگل سروسز فیڈریشن کے پبلیسٹی چیف وو جیانشینگ نے کہا کہ “گریٹر بے ایریا (جی بی اے) کی ترقی میں ہانگ کانگ کے انضمام کے لئے ایک مربوط قانونی سروس ضروری ہے۔ ہانگ کانگ کے بہت سے وکلاء کو دنیا بھر میں قانون پر عمل کرنے کا لائسنس دیا گیا ہے اور وہ بیلٹ اینڈ روڈ انیشی ایٹو کو فروغ دینے کے لئے جی بی اے میں ایک اہم قوت (فورس) ثابت ہوں گے۔

ہانگ کانگ کے وکلاء کو سرزمین تک باآسانی رسائی کی اجازت دینے کے لئے فیڈریشن نے ہانگ کانگ اور کیانہائی کے سرکاری اداروں کے درمیان زندگی کی ضروریات سے لے کر طریقہ کار کی معاونت تک مسلسل خدمات اور پالیسی معاونت کے لئے متعدد مکالموں کا اہتمام کیا ہے۔ وو نے کہا کہ فیڈریشن نے قانونی خدمات اور قانونی خدمات کے تعاون اور تجارتی ثالثی کے لئے بین الاقوامی مراکز کے لئے شینجن ہانگ کانگ تفصیلی تعاون زون قائم کیا ہے۔ ہانگ کانگ کے کچھ وکلاء نے کہا کہ وہ پلیٹ فارم کیانہائی اور یہاں تک کہ جی بی اے میں پیشہ ورانہ ترقی کے مواقع فراہم کرتے ہیں۔

ہانگ کانگ میں پیدا ہونے والے اور پرورش پانے والے اور حال ہی میں جی بی اے میں قانونی پریکٹس کرنے کے لائسنس یافتہ وکیل ولیم این جی نے کہا کہ انہوں نے ہانگ کانگ سے قربت کی وجہ سے کیانہائی میں پیشہ ورانہ کیریئر کا انتخاب کیا، لیکن سب سے بڑھ کر، کیانہائی گزشتہ چند سالوں سے مضبوط ترقی سے لطف اندوز ہوئی ہے

کیانہائی میں قائم ایک قانونی فرم پی سی وو اینڈ ژونگلون ڈبلیو ڈی ایل ایل پی کے منیجنگ پارٹنر وی لین نے ایک انٹرویو میں کہا کہ کیانہائی کی قانونی خدمات اب ‘انتہائی مقبول’ ہو چکی ہیں۔ انہوں نے مزیدکہا کہ قانونی خدمات فراہم کرنے والے افراد اور اداروں کی بڑھتی ہوئی تعداد بشمول ہانگ کانگ کے اداروں کو کیانہائی کی طرف راغب کیا جا رہا ہے۔اور  میں نے محسوس کیا ہے کہ 2021 میں کیانہائی کیری سینٹر میں اپنا کاروبار شروع کرنے کے بعد سے اب تک بہت سی قانونی فرمز قائم ہوئی ہیں۔

اس جنوری میں آپریشن میں لائے جانے والے کیانہائی شینجن- ہانگ کانگ انٹرنیشنل لیگل سروسز ڈسٹرکٹ میں اب چین (شینزن) انٹلیکچوئل پراپرٹی پروٹیکشن سینٹر سمیت 122 قانونی ادارے آباد ہیں۔ گوانگ ڈونگ، ہانگ کانگ اور مکاؤ کے وکلاء کے مشترکہ طور پر چلائے جانے والی 15 قانونی فرمز میں سے سات کیانہائی میں قائم ہیں۔ اس مئی میں کیانہائی شینجن- ہانگ کانگ ماڈرن سروس انڈسٹری کوآپریشن زون کے اتھارٹی نے ہانگ کانگ اور مکاؤ کے قانونی اداروں اور باصلاحیت وکلاء کو راغب کرنے کے لئے بین الاقوامی قانونی خدمات کے ضلع میں اعلیٰ درجے کی قانونی خدمات لانے کے لئے عبوری اقدامات جاری کیے ہیں۔

لین نے کہا کہ گزشتہ چند سالوں میں غیر ملکی خدمات میں اضافہ ہوا ہے اور قانونی معاملات کا تجربہ رکھنے والے کثیر لسانی وکلاء کی آمد ہوئی ہے۔مجموعی طور پر، ہم قانونی خدمات کے لئے عالمی معیار کے مرکز کے طور پر کیانہائی کے ظہور کے بارے میں پرامید ہیں۔

ماخذ: کیانہائی شینجن- ہانگ کانگ ماڈرن سروس انڈسٹری کوآپریشن زون کی اتھارٹی

Tags
%d8%b4%db%8c%d9%86%d8%ac%d9%86-%da%a9%db%92-%da%a9%db%8c%d8%a7%d9%86%db%81%d8%a7%d8%a6%db%8c-%d9%86%db%92-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%81-%d8%ac%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%b1%da%a9%d8%a7%d9%88

ABOUT THE AUTHOR

Categories

ARCHIVES