|  |  | 

Press Release Urdu

ژنچینگ کاؤنٹی: مویشیوں کی بہترین صنعت دیہی حیات نو کو مزید بہتر بناتی ہے

ژنچینگ، چین، 25 نومبر 2022ء/ژنہوا-ایشیانیٹ/– مویشیوں کی افزائش نسل ژنچینگ، گوانگژی میں غربت کے خاتمے کے لیے اہم صنعتوں میں سے ایک ہے۔پچھلے کچھ سالوں سے ، ژنچینگ کاؤنٹی نے “زرعی استحکام کو بڑھانے” کی حکمت عملی کو انجام دینے کی کوششوں کو تیز کردیا ہے اور مویشیوں کی افزائش نسل کی صنعت کو فروغ دینے کے لئے بڑے پیمانے پر حمایت اور متحرک کیا ہے۔ یہ غربت کے خاتمے میں کامیابیوں کو مستحکم کرتا ہے، دیہی بحالی کے لئے حوصلہ افزائی کرتا ہے، اور اعلی معیار کی کاؤنٹی اقتصادی ترقی کو آگے بڑھاتا ہے۔ اس سال کی پہلی ششماہی میں، اس کاؤنٹی کی مجموعی پیداوار کی قیمت 3.3 فیصد کی سال بہ سال کی ترقی کو ظاہر کرتی ہے، اور زراعت، مویشی پالنے اور ماہی گیری کی قدر میں سال بہ سال5.3 فیصد ہوتا ہے۔

مقامی حالات کے مطابق کام کرنا اور صنعتی تبدیلی میں اپ گریڈیشن کو آگے بڑھانا

‘جنوبی کیٹل سٹی’ پوری انڈسٹری چین کے غربت کے خاتمے کے منصوبے کے لیانجیانگ بریڈنگ بیس میں ، مویشی آرام سے گھاس کھا رہے ہیں۔

ژنچینگ کاؤنٹی ، پتھریلے ریگستان سے متاثرہ پہاڑی علاقے میں واقع ہے ، جغرافیائی لحاظ سے خراب ہے اور صنعت کی بنیاد میں کمزور ہے۔ ژنچینگ کاؤنٹی کمیٹی کے سیکریٹری وی مینگ کا کہنا ہے کہ کاؤنٹی مویشیوں کی صنعت کے سلسلے کو بڑھانے، مویشیوں کی معروف صنعتوں کو مضبوط بنانے اور دیہی بحالی میں پیش رفت کرنے کے لئے مویشیوں کی صنعت کی اضافی قدر کو بڑھانے کو ترجیح دیتی ہے۔

حالیہ برسوں میں، ژنچینگ کاؤنٹی، نمایاں صنعت میں فائدہ اٹھانے میں اپنی کوششوں کو گراؤنڈ کرتے ہوئے، معروف کاروباری اداروں، کوآپریٹوز، پیداواری اڈوں اور کسان گھرانوں کی قیادت میں ترقی کے پیٹرن کو اپنایا ہے اور ‘جنوبی چین میں کیٹل سٹی’ کو جگہ دی ہے، جو پوری انڈسٹری چَین کے لئے آر ایم بی 1.428 بلین کی کل سرمایہ کاری کی قیمت کے ساتھ ایک منصوبہ ہے۔ اس کے علاوہ، سیلیان شہر کے ساتھ بنیادی علاقے کے طور پر، ایک مکمل صنعت چین جس میں ایک قصائی، ایک مارکیٹنگ سینٹر، کولڈ چین لاجسٹکس اور 5 کاشتکاری کے اڈوں پر مشتمل ہے۔ یہ تمام قصبوں اور انتظامی دیہاتوں کا احاطہ کرتا ہے ، جس سے صنعتی تبدیلی کی اپ گریڈیشن میں اضافہ ہوتا ہے۔

آمدنی میں اضافہ اور زیادہ پیداوار کے ذریعے بہتر زندگی گزارنا

ژنچینگ کاؤنٹی نے آمدنی میں اضافے کے لئے نئے چینلز کھولے ہیں ، جن میں زمین کی تبدیلی ، چراگاہیں لگانا ، ہر کسان کے گھر میں گائے کی افزائش نسل ، اور کوآپریٹوز کے ذریعہ مرکزی چربی والی گائے کی افزائش شامل ہے ، جس سے بڑے پیمانے پر بہتر زندگی گزارنے میں مدد ملتی ہے۔

اس کے علاوہ، کوآپریٹو اور کسان گھرانوں کو مویشیوں کی افزائش کے لئے قرض (لون) پیٹرن کے ذریعے سرمایہ حاصل کر سکتے ہیں، جو انٹرپرائز گارنٹی، بانڈنگ کمپنی، بینک، اور کوآپریٹو یا گھروں پر مشتمل ہے۔ ٹیکنالوجی، مارکیٹنگ اور ٹریننگ میں خدمات انٹرپرائزز کی طرف سے فراہم کی جاتی ہیں۔ ہر کوآپریٹو ایک سال میں 300-800 موٹی گائیں کو پال اور مارکیٹ کرسکتا ہے اور آر ایم بی 3،000 سے زیادہ کا کم از کم منافع حاصل کرسکتا ہے۔ اس کے علاوہ، ہر کسان گھرانہ 5-20 گائیں کو چارہ کھلا سکتا ہے اور پال سکتا ہے، جن میں سے ہر ایک آر ایم بی 6،000 سے زیادہ کا منافع لا سکتا ہے۔ جن گھرانوں کے پاس مویشیوں کی افزائش نسل کے لئے جگہ نہیں ہے وہ چراگاہ لگانے ، اگانے اور کٹائی کے لئے لیز پر دی گئی زمین کا استعمال کرسکتے ہیں یا مویشیوں کو پالنے کے لئے پیداواری اڈوں اور کوآپریٹوز کی مدد کرسکتے ہیں ، جس میں ہر ماہ اوسط آمدنی  2،500 – 3،000 آر ایم بی ہے۔

‘جنوبی چین میں کیٹل سٹی’ کی سربراہی میں ژنچینگ کاؤنٹی میں ایک اندازے کے مطابق ایک سال میں ایک لاکھ سے زائد گائے مویشی (بیف کیٹل) پالے جا سکتے ہیں۔نیز ، 10،000 سے زیادہ گھرانوں میں گائے کی افزائش ہوگی ، اور 7،000 سے زیادہ کسان چراگاہ لگانے میں سرمایہ کاری کریں گے ، جس میں ہر گھر کے لئے اوسط سالانہ آمدنی 30،000 آر ایم بی سے زیادہ اور ہر کوآپریٹو کے لئے 900،000 آر ایم بی سے زیادہ ہوگی۔

ایک دوسرے سے جڑے مفادات نے دیہی اجتماعی معیشت کو فروغ دیا

گزشتہ چند سالوں سے، ژنچینگ کاؤنٹی کو آزمائش اور خرابی کے ذریعے پایا گیا ہے اور گروپ اور ہر فارم کے گھر کو منسلک کرنے والے دلچسپی کے میکانزم کو قائم کیا ہے، اور شہروں اور انتظامی دیہاتوں میں مویشیوں کی معیشت کو فروغ دیا گیا ہے۔ دریں اثنا، کم سے کم سود اور ڈیویڈنڈ کی دوبارہ تقسیم شامل ہے، جو اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ دیہی اجتماعی معیشت کے فوائد کو گاؤں کے تمام لوگوں تک لایا جا سکتا ہے۔

مزید برآں ، ترجیحی پالیسی ، گوانگژی اور گوانگ ڈونگ کے مابین تعاون ، حدف شدہ امداد اور دیگر فوائد کی بنیاد پر ، ژنچینگ کاؤنٹی نے کلسٹرڈ امدادی نظام کی تعمیر میں پیش رفت کی ہے اور امداد میں سرمایہ کاری کو بڑھایا ہے ، جو دیہی اجتماعی معیشت کو ‘جنوبی چین میں کیٹل سٹی’ اور دیگر مکمل صنعت چین منصوبوں کے ساتھ تیار کرتا ہے۔2021 میں ، کاؤنٹی میں کل دیہی اجتماعی معاشی آمدنی تقریبا 23.2031 ملین آر ایم بی تک پہنچ گئی۔اس سال میں 7 فیصد سے زیادہ کا سال بہ سال اضافہ ہونے کا امکان ہے۔

اگلے مرحلے کے لئے، ژنچینگ کاؤنٹی ‘جنوبی چین میں کیٹل سٹی’ کی مکمل صنعت کے سلسلے کے لئے کاروباری علاقے کی تعمیر کرنے کی کوشش کرے گی، اور مصنوعات گوانگڈونگ، یوننان، گوئیژو، سیچوان، چونگچنگ، حنان اور دیگر قریبی صوبوں اور علاقوں کو فروخت کیا جائے گا، اس خصوصی کاؤنٹی کے علاقے کے شہر کو دوسرے علاقوں میں زیادہ مشہور بنا دیا جائے گا۔

ماخذ: ژنچینگ کاؤنٹی کا تشہیری شعبہ

تصویر منسلک کرنے کے لنکس:

لنک:http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=434816

 

 

 

Tags
%da%98%d9%86%da%86%db%8c%d9%86%da%af-%da%a9%d8%a7%d8%a4%d9%86%d9%b9%db%8c-%d9%85%d9%88%db%8c%d8%b4%db%8c%d9%88%da%ba-%da%a9%db%8c-%d8%a8%db%81%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa-%d8%af

ABOUT THE AUTHOR

Categories

ARCHIVES